Online Givability® Inspiratie Workshop
Speciaal in deze tijd van lock-down en thuiswerken hebben we deze online variant van onze Givability® Inspiratie Workshop gemaakt. Deze inspiratie workshop laat jouw team kennismaken met de kracht van geven. Nadat wij je team meenemen in de wereld van ‘klantbeleving’ en gastvrijheid maken jullie actief kennis met de 7 concrete principes van Givability®. Hierbij gaan jullie ervaren, voelen en experimenteren.
De kracht van het geven is de basis voor een onderscheidende klantbeleving en het het creëren van fans. Het is de manier om op een sterke en vooral fijne wijze om te gaan met klanten, gasten, patiënten en collega’s en een gevend leider te zijn voor je team. Het gaat uit van de actie die jij zelf kunt nemen, iedere keer weer. Een workshop vol ervaren, voelen en ontdekken en vooral een stimulans je interne knop voortaan op geven te zetten met als doel blije ‘klanten’, een beter resultaat en meer werkplezier.
Wat levert de workshop op?
Na deze super inspirerende en energie gevende workshop zijn jullie je volledig bewust van jullie aandeel in de beleving van klanten, gasten, patiënten. Jullie hebben zelf ervaren hoe jullie op ieder moment onderscheidend kunnen zijn in jullie hospitality en communicatie. Jullie kennen de 7 principes van Givability® en zijn in staat het verschil te maken in jullie communicatie en werkwijze en weten bovendien hoe jullie je eigen werkplezier verder kunnen vergroten. We hebben de leider in ieder wakker gemaakt en bij een ieder de energie laten ontstaan om actief een feestje te maken van zijn of haar werk!
Duur van de online workshop
De Givability® Inspiratie Workshop duurt 2,5 uur en kan in de ochtend, middag of avond plaatsvinden. We werken bij voorkeur via Zoom maar ook Teams en andere platforms zijn mogelijk!
Aantal deelnemers
Bij voorkeur tot 10 deelnemers en maximaal 20 deelnemers per groep
Belangrijke leergebieden
- Van klant naar fan, van goed naar geweldig!
- Gevers en krijgers, en jouw interne knop op geven zetten.
- Givability®, de kracht van geven als basis voor een ultieme klantbeleving.
- Hoe werkt het in jouw branche, organisatie en functie?
- Actief kennismaken met de 7 principes van Givability® inclusief diverse inspirerende experimenten:
– Neem initiatief, altijd.
– Wees gul in onthalen en aandacht geven.
– Maak echt verbinding.
– Denk en werk vanuit het Helpen-Principe.
– Handel zonder (voor)oordelen.
– Voel je verantwoordelijk en neem verantwoordelijkheid.
– Maak plezier. - De Puzzel van Gastvrijheid, klantbeleving in 4 fasen: Welkom, Verblijf, Vertrek en Relatie.
- We doen daarbij verschillende leuke experimenten, o.a. in de Break-Out Rooms om te ervaren en experimenteren.