Hospitality, Gastvrijheid en Klantgerichtheid
Hospitality, Gastvrijheid en Klantgerichtheid zijn al ruim 23 jaar onze specialiteit! Wij houden ervan om in organisaties als die van jou, mensen te helpen om geweldig te worden in de bejeging van klanten, cliënten, gasten of patiënten. Mensen maken het verschil in de beleving van de ander.
Wij verzorgen trainingen, workshops en cursussen in iedere branche. Maak je keuze uit de trainingen hieronder. Zie je geen aanbod dat aan je gewenste tijdsduur voldoet? Geen nood! Neem gewoon contact op. We staan bekend om onze maatwerktrajecten.
Gastvrijheid in Horeca & Catering
Wat maakt dat gasten een 9+ beleving hebben in jouw zaak? Natuurlijk, het eten zelf, de inrichting en de netheid van de zaak. Echter, wanneer zou jij zelf iets aanraden aan anderen? Als de sfeer optimaal was toch? De medewerkers maken die sfeer met de gasten. Daarom is werken in de horeca en catering ook echt een vak! Ontwikkel je team (verder) tot Gastvrijheidsprofessionals met deze inspirerende training of onze terrastraining.
Gastvrijheid in de Hotellerie
Nergens is de verwachting van gasten op het gebied van Hospitality zo hoog als in de Hotellerie. Gastheerschap is de manier van ‘erin staan’, ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een blije gast te maken. Letsgoactive helpt Hospitality en Gastheerschap een belangrijke rol te laten spelen binnen alle afdelingen van het hotel. We gaan aan de slag met de kracht van samenwerken en het optimaliseren van alle contactmomenten met gasten.
Gastvrijheid in Facilitaire dienstverlening
Je wilt jouw facilitaire organisatie naar een hoger plan brengen en medewerkers leren pandbewoners en gasten onderscheidend goede Hospitality te bieden. Je wilt de verschillende disciplines als receptie, beveiliging, gebouwenbeheer, catering en schoonmaak als één gastgericht team laten functioneren? Deze training is dé manier om dit te realiseren. Maak gebruik van onze ervaring vanuit andere facilitaire teams!
Gastvrijheid in de ouderenzorg
Hoe kun je oprecht verbinding maken en daarmee de ervaring van de ander overtreffen? We gaan aan de slag met aandacht geven en ècht verbinding maken met bewoners of cliënten. Dit doen we onder andere door te geven en te werken met ons welbekende Helpen-Principe: datgene te doen in communicatie en aandacht waardoor je de verwachtingen overtreft en je bewoners en bezoekers zich echt fijn laat voelen.
Gastvrijheid in het ziekenhuis en de kliniek
Niemand komt graag in een ziekenhuis of kliniek, maar soms moeten we er toch zijn. Hoe fijn is het dan om door de medewerkers, zowel service medewerkers, facilitaire medewerkers als zorg medewerkers op een fijne manier te worden ontvangen en behandeld. Zodanig dat je je welkom voelt en je vrij voelt vragen te stellen. Communicatie die maakt dat je je meer op je gemak voelt en het duidelijk is hoe het werkt en wat er van je verwacht wordt. Aardig zijn en goed helpen staan in de training centraal.
Gastvrijheid in de winkel – Retail
Wat wil je dat ik als klant in jouw winkel ervaar, van de eerste seconde dat ik de winkel binnenkom tot het moment dat ik weer naar buiten stap? Wat voel ik, hoor ik, zie ik? De medewerkers en managers zorgen dat deze ervaring optimaal wordt. Daarom is werken in de winkel een vak! We trainen je team in klanten ongelooflijk goed te helpen met ons bekende Helpen-Principe en hen als fan van jullie winkel weer te laten vertrekken. Ontwikkel je (verder) als professional met Letsgoactive.
Training Gastvrijheid in Museum & Theater
Werk je als receptionist(e), suppoost, publieksmedewerker, beveiliger, vrijwilliger of in een andere functie bij museum, theater of attractie? Dan is naast je vakkennis, mensenkennis heel belangrijk. Want de manier waarop jij met de bezoeker omgaat maakt de beleving. En deze totale beleving is van belang voor elke bezoeker. Maak dus de dag van je bezoekers en laat in al je gesprekken oprechte gastgerichtheid doorklinken. Ontwikkel je (verder) als professional met Letsgoactive.
Training Gastvrijheid in het Onderwijs & bij de Overheid
Overheden en onderwijs kennen veel procedures en regels. Dienstverlening bestaat grotendeels uit ‘hoe’ de medewerker communiceert met de gebruiker. De uitdaging is om minder in systemen en meer in mensen te denken. En dat kan heel goed samengaan. De training Gastheerschap zoomt in op de gesprekken van medewerkers in allerlei functies. Hoe kun je oprecht verbinding maken en daarmee de ervaring van de student, collega, burger of bezoeker overtreffen? Letsgoactive helpt je graag.
Training Gastvrijheid & Klantgerichtheid in de (financiële-) dienstverlening
Medewerkers van bepaalde (financiële) dienstverlenende organisaties zijn aan veel regels gebonden wat het gevoel klantgericht te kunnen opereren lastiger maakt dan in andere dienstverlenende sectoren. In deze training geven we concreet inhoud aan ‘klantgericht werken’ en Hospitality in een aan regels gebonden wereld.
Heb je een andere vraag?
Neem contact met ons op want wij helpen je graag. Regelmatig ontwikkelen wij nieuwe trainingen voor onze relaties. Op basis van jouw vraag maken wij graag een voorstel op maat voor jouw team.