Speciaal voor financiële dienstverleners als banken en verzekeraars verzorgen wij trainingen in klantgericht denken en werken. medewerkers van financiële dienstverlenende organisaties zijn aan veel regels gebonden wat het gevoel klantgericht te kunnen opereren lastiger maakt dan in andere dienstverlenende sectoren. In onze trainingen geven we concreet inhoud aan ‘klantgericht werken’ in deze aan regels gebonden wereld.
Training klantgerichtheid & Hospitality in financiële- en zakelijke dienstverlening
Medewerkers van financiële dienstverlenende organisaties zijn aan veel regels gebonden wat het gevoel klantgericht te kunnen opereren lastiger maakt dan in andere dienstverlenende sectoren. In deze training geven we concreet inhoud aan ‘klantgericht werken’ en Givability® in deze aan regels gebonden wereld.
Klantgericht verkopen voor salesprofessionals (B2B)
Deze training is speciaal voor ‘buitendienst sales professionals’ die werkzaam zijn in het ‘business to business’ werkveld. De training is er zowel voor ervaren salesmensen als minder ervaren verkopers. We gaan actief met het verkoopproces aan de slag en de manier waarop jouw team verkoopt. De basis is alles uit je verkoopgesprekken halen, je klanten optimaal bedienen en zorgen voor een sterk resultaat.
Verkooptraining binnendienst
Hoe zet je een aanvraag effectief, en op een klantgerichte wijze, om in een concrete boeking of aankoop? In de verkooptraining binnendienst leer je initiatief te nemen en datgene te doen waarmee je de opdracht binnen zult halen. Je ervaart daarbij het verschil tussen ‘order taking’ en ‘order getting’. Een leuke inspirerende verkooptraining die je werk nog leuker zal maken! Een gave training voor zowel B2B als B2B Binnendienst Verkopers.
Training ‘Telefonisch Visitekaartje‘
Vaak is een telefoontje, na de website, het eerste contact dat mensen hebben met een organisatie. En hoe dat gesprek verloopt, bepaalt het gevoel van welkom bij klanten, gasten, cliënten of patiënten. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! In de training leren de deelnemers met zelfvertrouwen steeds nieuwe, verrassende vragen te stellen aan de beller en maken zij het verschil.
Omgaan met klachten & lastige situaties
Klanten, gasten, patiënten komen naar jullie toe met opmerkingen, verbeterpunten of een klacht. De negatieve ervaring is er, daar kan niets aan veranderd worden. Hoe het afloopt kunnen we beïnvloeden: de medewerker maakt het verschil. In deze training leren de deelnemers om m.b.v. de Roos van Leary en ‘de Raket van Boze emoties’, gesprekken zo vorm te geven dat ze aan de ‘samen-kant’ plaatsvinden. Een training die inzicht en praktische handvatten geeft om iedere lastige situatie de baas te kunnen.
Training effectief & motiverend leidinggeven
Je geeft leiding aan een team en dat is niet altijd eenvoudig. Je wilt je team laten groeien en samen werken aan een beter resultaat. Hoe doe je dat? Hoe motiveer en stimuleer je ontwikkel je je teamleden tot hogere prestaties? Hoe houd je de kwaliteit blijvend op een hoog niveau. Deze training van twee keer een dagdeel of één dag is een sterke basis voor iedere leidinggevenden. Het programma kan, afhankelijk van je wensen, op verschillende manieren worden ingevuld.
Training feedback geven & gedrag beïnvloeden
Leer beter en effectiever feedback geven en het gedrag van anderen positief te beïnvloeden. Op welke manier bereik je dat de ander bewust wordt van zijn/haar (ongewenste) gedrag? Dat hij/zij begrijpt welk effect dat heeft? Welke invloed heeft jouw communicatie daarop? Hoe krijg jij iemand in beweging? De in de training aangereikte handvatten maken je communicatief sterker en vergroten de kans aanzienlijk dat de ander het ongewenste gedrag daadwerkelijk verbetert.
Heb je een andere vraag?
Neem even contact met ons op want wij helpen je graag. Regelmatig ontwikkelen wij nieuwe trainingen voor onze relaties. Op basis van jouw vraag maken wij graag een voorstel op maat voor jouw team. Rechts op deze pagina vind je hoe je ons kunt bereiken of zorgen dat wij contact met jou opnemen.