TRAINING HOSPITALITY EN UPSELLING IN FOOD & BEVERAGE
Nergens is de verwachting van gasten op het gebied van gastvrijheid zo hoog als in de Hotellerie. Ons Hospitality concept Givability® staat voor Gastheerschap-Plus. ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een blije gast te maken. In deze training voor F&B professionals werken we aan een onderscheidend goede gastbeleving in alle F&B outlets van het hotel.
We optimaliseren samen alle contactmomenten met gasten en leren hoe je van iedere gast een fan maakt van jullie hotel of hotelgroep. Daarbij leer je gasten te adviseren met onze effectieve beeldende techniek en optimaal te upsellen binnen de wensen van iedere gast. Een Givability® Training gaat een flinke stap verder dan je gewend bent bij Hospitality en verkooptrainingen. Onze krachtige Givability® filosofie is gebaseerd op de kracht van geven. Geven, niet om te pleasen, maar vanuit het leiderschap van iedere medewerker. Zelf op ieder moment en in iedere situatie het positieve verschil maken richting gasten, en collega’s met jouw gastvrijheid en jouw eigen leiderschap.