23jaar

EFFECTIEVE PRAKTISCHE HOSPITALITY TRAININGEN, CURSUSSEN EN WORKSHOPS

Voor een 9+ klantbeleving in iedere branche met onze effectieve en krachtige Givability® gastvrijheids- en klantgerichtheidsfilosofie!

Speerpunten: initiatief, onderscheidend goede communicatie, aandacht, gastvrijheid, klantgerichtheid en plezier.

Letsgoactive training groep staat voor onderscheidend goede gastvrijheids- en klantgerichtheidstrainingen. Hospitality, Gastvrijheid en Klantgerichtheid zijn al ruim 23 jaar onze specialiteit. Wij werken voor veel grote en kleine organisaties w.o. vooraanstaande organisaties als Sligro Food Group, Haga Ziekenhuis, Guts & Gusto, ABN AMRO, Sergio Herman Group en vele anderen.

Mensen maken het verschil in beleving. Wij trainen jullie mensen zodanig dat zij weten hoe zij op ieder moment het verschil kunnen maken met hun gastvrijheid of klantgerichtheid en hun eigen leiderschap. We doen dit met ons unieke en krachtige Givability® programma. Communicatie is gevoel, het draait om het geven van het juiste gevoel aan klanten, gasten, bezoekers, bewoners en patiënten. Onze trainingen, cursussen en workshops zijn altijd praktisch en inspirerend en zetten de deelnemers echt ‘aan’. Zij krijgen praktische handvatten die direct toepasbaar zijn in hun werk waarmee zij in de training oefenen en direct na de training het verschil maken in hun werk.

Al onze trainingen, cursussen en workshops maken wij op maat voor jouw branche, organisatie en team! We adviseren je graag. Neem direct even contact met ons op

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 

ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 12

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl