23jaar

Training Upselling in de Hospitality & Horeca

De training Upselling in de horeca moet iedere gelegenheid in de horeca en hospitality gedaan hebben!

We gaan met je team aan de slag om een pro-actieve super gastgerichte werkwijze aan te leren waarbij aandacht geven, Givability®, adviseren en snelheid centraal staan in plaats van ordertaking.

Je teamleden leren we te stralen aan tafel en een ster te worden in het écht helpen van jullie gasten en een 9+ beleving te realiseren. Met o.a. ons beproefde ‘Helpen-Principe’ en beeldende adviesmethode onderscheiden jullie je van andere horecagelegenheden in de regio. Werken in de horeca en catering is een vak! Ontwikkel je team (verder) tot Gastvrijheidsprofessionals met deze inspirerende training. Een training die gegarandeerd leidt tot blije gasten, een hogere omzet en meer werkplezier! 

Leergebieden

  • Gastgericht denken en doen, bewustwording.
  • Givability® als basis voor Excellent Gastheerschap.
  • Onderscheidend goed je gasten ontvangen.
  • Kennis maken met de korte wensen check.
  • Hoe maak je nou echt verbinding met je gasten?
  • Leren het Helpen-Principe toe te passen in je werk.
  • De ‘Bitterballentest’.
  • Doen wat de gast echt nodig heeft met het Helpen-Venster.
  • De belangrijkste communicatiemomenten optimaliseren.
  • Tussentijdse tevredenheidschecks doen.
  • Oefenen door te spelen met praktijksituaties
  • Gasten actief en beeldend leren adviseren.
  • Actief en gastgericht leren upsellen (bijverkopen).
  • Omgaan met lastige situaties en klachten.

Om de datgene wat we in de training leren direct succesvol toe te passen in de praktijk en verder te bouwen met je team adviseren wij onze korte aanvullend training voor de leidinggevenden en senior medewerkers: ‘ Dagelijkse je team effectief trainen in 5 minuten‘.

Resultaat

Onze Horeca trainingen zijn altijd praktisch en inspirerend. We gaan vooral veel voelen, ervaren en doen waarbij we praktische tools geven waarmee medewerkers aan tafel kunnen stralen en echt op ieder moment het verschil kunnen maken. We optimaliseren samen de gastbeleving en manier van communiceren en leren de deelnemers hoe zij met hun gastvrijheid en hun leiderschap het maximale bereiken. Ook kijken we daarbij naar de lastige momenten, zoals bijvoorbeeld het omgaan met klachten, en hoe je deze zelf op een gastgericht wij en met zelfvertrouwen oplost.

Een belangrijk onderdeel van de training is het leren gasten te adviseren. Dit leidt niet alleen tot een hogere gasttevredenheid, het zorgt er tevens voor dat je eenvoudiger kunt upsellen binnen de wensen van iedere gast en zo de gemiddelde besteding kunt verhogen terwijl de gast er tegelijkertijd nog blijer van wordt.

Wij kunnen de training Service & Upselling zowel in het Nederlands als in het Engels op locatie verzorgen! We trainen daarbij bij voorkeur echt op de restaurantvloer.

Duur training: 2 dagdelen van ieder 3,5 uur

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 
ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 12

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl