23jaar

KLANTGERICHT VERKOPEN BINNENDIENST

Hoe zet je een aanvraag effectief, en op een klantgerichte wijze, om in een concrete boeking of aankoop? In deze verkooptraining voor binnendienstverkopers leer je initiatief te nemen en datgene te doen waarmee je de opdracht binnenhaalt. De vraag goed in kaart te brengen en het verschil maken tussen ‘order taking’ en ‘order getting’. Een inspirerende en effectieve training voor Binnendienst Verkopers die leidt tot een optimaal verkoopresultaat een meer werkplezier.

Leergebieden

  • Klantgericht denken en doen, bewustwording.
  • Givability®, excellent Gastheerschap aan de telefoon.
  • Aanvragen omzetten in opdrachten of orders.
  • Gepreksleider zijn en blijven.
  • Van ‘order taking’ naar ‘order getting.
  • De kracht van een grondige inventarisatie.
  • Leren overtuigend klantgericht adviseren.
  • Optimaliseren van iedere aanvraag.
  • Oefen met praktijksituaties.
  • Omgaan met tegenwerpingen en (prijs)bezwaren.
  • Klantgerichte voorstellen en e-mails schrijven.

We stellen de training in overleg met jou op maat samen met onderwerpen waar jouw team beter van wordt. 

Resultaat

Door met zelfvertrouwen steeds nieuwe vragen te stellen aan de klant en prospect maken jouw teamleden het verschil. De meeste organisaties blijven steken bij basisvragen. Jullie niet meer! Jullie bouwen zo direct een band op met de klant of gast. En daardoor is de kans veel groter dat hij/zij een optie en/of offerte wil ontvangen èn dat die door gaat! Wij garanderen je met deze training een beter resultaat!

De Training Klantgericht Verkopen Binnendienst kunnen we zowel in het Nederlands als in het Engels verzorgen.

Duur training: 1,5 dag of 3 keer een dagdeel

(Ook een variant van 1 dag is mogelijk)

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 

ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 14

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl