23jaar

TRAINING HOSPITALITY EN UPSELLING IN DE FRONT-OFFICE

Nergens is de verwachting van gasten op het gebied van gastvrijheid zo hoog als in de Hotellerie. Ons Hospitality concept Givability® staat voor Gastheerschap-Plus. ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een blije gast te maken. In deze training voor Front-Office professionals werken we aan een onderscheidend goede gastbeleving aan de desk, de telefoon en via e-mail.

We optimaliseren samen alle contactmomenten met gasten en leren hoe je van iedere gast een fan maakt van jullie hotel of hotelgroep. Daarbij leer je gasten te adviseren en daarbij actief te upsellen en cross sellen. Een Givability® Training gaat een flinke stap verder dan je gewend bent bij Hospitality en verkooptrainingen. Onze krachtige Givability® filosofie is gebaseerd op de kracht van geven. Geven, niet om te pleasen, maar vanuit het leiderschap van iedere medewerker. Zelf op ieder moment en in iedere situatie het positieve verschil maken richting gasten, en collega’s met jouw gastvrijheid en jouw eigen leiderschap.

Leergebieden

  • Gastgerichtheid en het belang van fans creëren.
  • De knop op geven! Jullie maken kennis met de Givability® filosofie.
  • De 7 principes van Givability®, uitgebreide kennismaking middels effectieve opdrachten en oefening.
    – 1. Neem initiatief, altijd.
    – 2. Wees gul in onthalen en aandacht geven.
    – 3. Maak echt verbinding.
    – 4. Denk en werk vanuit het Helpen-Principe.
    – 5. Handel zonder (voor)oordelen.
    – 6. Voel je verantwoordelijk en neem verantwoordelijkheid
    – 7. Speel en maak plezier.
  • Leren in alles proactief te zijn en gesprekken op een fijne wijze te leiden.
  • Verwachtingen overtreffen door het leuker, beter of anders te doen.
  • Echt verbinding leren maken met gasten zonder dat dit extra tijd kost.
  • De behoefte in kaart brengen met het Helpen-Venster en de gast adviseren.
  • Leren dat je altijd iets kunt upsellen en hoe je dit op een gastgerichte wijze succesvol doet.
  • Optimaliseren van iedere aanvraag.
  • Praktisch aan de slag met praktijksituaties, helpen en adviseren van gasten, zowel aan de telefoon als aan de balie en in e-mail correspondentie.
  • Omgaan met lastige situaties en klachten en hiermee oefenen.

Resultaat

Na de training zijn jullie Front-Office medewerkers in staat op ieder moment en in elke situatie het verschil te maken met hun gastvrijheid en hun eigen leiderschap. Denken en handelen zij op een gastgerichte wijze en beheersen zij de juiste gesprekstechnieken. Met een beter klant- en gastcontact, een hoge gasttevredenheid, een hoge conversie en beter resultaat als gevolg.

De basis training bestaat uit 1 dag. De training kan worden uitgebreid met (extra) dagen of dagdelen om verder te verdiepen en te optimaliseren. Wij adviseren je graag.

De Training Givability® & Upselling in de Front-Office kunnen wij zowel in het Nederlands als in het Engels verzorgen.

Duur training: 1 dag

WIJ WERKEN O.A. VOOR:

 
ruim 850.000

mensen getraind

waarvan 150.000

in Givability®

met 14

trainers

actief in 5

landen

Maak een feestje van je werk!
nl